So značkou Lulubee pracujeme od roku 2017. V priebehu jedného roka sa nám vďaka SEO aktivitám, obsahovému marketingu, práci s influencermi a interakciám na sociálnych sieťach podarilo zvýšiť organickú návštevnosť až o 1430 %. Dnes viac ako polovica všetkých nákupov v e-shope pochádza z organického vyhľadávania. V našej prípadovej štúdii sa dozviete, ako sa nám to podarilo.
Značka Lulubee pôsobí na Slovensku od júla 2016 a vznikla ako iniciatíva dvoch mám, ktoré sa rozhodli popri materstve venovať aj kariére a ponúkať svoje obľúbené produkty aj iným rodičom. V roku 2017 sme klientovi pripravili responzívny web a eshop na základe dodaného dizajnu, postupne optimalizovali obsah pre vyhľadávače a pravidelne začali tvoriť blogy na rôzne témy, vznikol tak magazín – blog Lulubee ako súčasť content marketingu. Neskôr, koncom augusta sme začali spravovať sociálne siete (Facebook, Instagram), zamerali sa ešte viac na SEO a rozbehli tiež online kampane.
Naša cieľová skupina
Lulubee funguje ako kamenná predajňa a zároveň eshop zameraný na dizajnové produkty pre mamičky a ich deti. Ponúka tovar prémiovej kvality z Dánska, Švédska, Holandska, USA či Francúzska. Cieľovou skupinou zákazníkov sú teda rodičia a hlavne ženy – matky a tehotné ženy. Podľa dát z eshopu sú ženy a muži zastúpení v pomere približne 90:10. Veľmi podobné údaje vykazuje aj magazín – blog Lulubee, kde je pri čitateľoch pomer žien k mužom 91:9. Ide o ľudí vo veku 25 – 34 rokov s vyššími príjmami, keďže predávané produkty sú špičkou na trhu, a to sa odzrkadlilo aj na ich vyššej cene.
Cieľovú skupinu sme sa však rozhodli rozšíriť aj o tých, ktorí sami deti ešte nemajú, ale svojich rodinných príslušníkov, prípadne kamarátov a známych by radi potešili darčekom, napríklad v podobne dizajnovej hračky alebo užitočnej pomôcky pre novopečenú mamičku. Preto vznikol nápad s darčekovými poukážkami – či už v konkrétnej hodnote alebo na konkrétny produkt, ktorý si obdarovaný môže prísť vybrať vo farbe podľa vlastných predstáv. Túto novú aktivitu sme prezentovali v blogu na tému darček pre bábätko do jedného roka.
Samotný blog je rozdelený do kategórií Lulubee, Lifestyle, Dizajn a Kočíky. Aj to napovedá, že flagshipom eshopu a predajne sú hlavne kočíky, ku ktorým je poskytovaný aj servis, a preto im bola vytvorená samostatná kategória. Samotné deti a detské produkty sú výbornou témou na tvorbu obsahu. Cieľovou skupinou sa stali aktuálni zákazníci, ale aj noví potenciálni zákazníci, ktorým sme chceli dať do pozornosti produkty predávané v Lulubee aj takýmto natívnym spôsobom.
Viac sa môžete dočítať na našom case study Lulubee na Madviso blogu.